VVEASSIST

Producten

Bekijk hier welke producten wij aanbieden aan grote- en kleine VvE’s

Productvoorbeelden VVEASSIST

Als VVEASSIST u bepaalde diensten levert, dan wordt van de uitvoering altijd verantwoording afgelegd in de jaarlijks te houden Algemene Leden Vergadering (ALV). We doen dat m.b.v. een aantal producten, die VVEASSIST standaard oplevert. We willen u het een en ander laten zien aan de hand van de fictieve VvE ‘De Residentie’.

VVEASSIST is met name bekend van zijn totaaloverzicht van de financiële administratie en zijn Meer Jaren Onderhoud Begroting (MJOB).

Een MJOB is in feite het beleidsdocument van het financiële systeem, geeft inzicht in alle kosten en reserveringen de komende 20 jaar en het verloop van de hoogte van het (verplichte!) reservefonds en de servicekosten. Mede gebaseerd op de financiële gegevens van de laatste jaren. Het is dus altijd een document op maat voor úw VvE. Het systeem laat in een fractie zien wat de gevolgen zijn als je de servicekosten in een bepaald jaar verhoogt of verlaagt. Oftewel zijn/blijven we als VvE in staat om alle kosten in de komende 20 jaar op te brengen? Zo voorkom je altijd te hoge of te lage servicekosten.

Verder leveren we voor de ALV de financiële verantwoording op middels de jaarrekening van het afgesloten boekjaar (bestaande uit de exploitatierekening met de toelichting en de balans) en maken we de begroting voor het nieuwe boekjaar (met toelichting) o.b.v. de gegevens in het MJOB. We kunnen voor u ook een vereenvoudigd geldstromenoverzicht opleveren voor het geval u een exploitatierekening te complex zou vinden.

Zo krijgt u dus veel inzicht in het financiële verleden en de financiële toekomst. Alle genoemde zaken worden ingebonden en opgeleverd als een mapje. Zo heeft u alle zaken per jaar keurig bij elkaar. Ook krijgt u toegang tot een beschermde omgeving voor uw VvE op de site van VVEASSIST.

Waarom de producten van VVEASSIST?

Ontzorgd

Professioneel

Kwaliteit

Direct contact met VVEASSIST?